Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB




Tarcza Gniewu/Rage Shield
Dodatkowy szereg formacji nieprzyjaciela otrzymuje obrażenia od ognia.






Płonący Róg/Burning Horn
Sukkub otrzymuję do siły ataku premię w wysokości 25%.






Ogon Biesa Nadzorcy/Pit Master’s Tail
Skraca o jedną rundę czas szarży dla biesów.






Pierścień Szybkości/Celerity Ring
Dodaje jeden dodatkowy punkt ruchu na rundę.






Zbroja Wulkaniczna/Vulcano Armor
Przechodząc przez twoje szarżujące oddziały, jednostki przeciwnika otrzymują obrażenia od ognia.






Korbacz Zniszczenia/Crippling Flail
Redukuje początkową moc ataku oddziałów przeciwnika.






Korona Chaosu/Chaos Crown
Podczas ustawiania szeregów zapewnia premię w PW kosztem PM.






Cierniowy Bicz/Thorn Whip
Zmory osiągają maksymalną moc, gdy atakują wszystkie razem.






Ożywczy Płomień/Revive Flame
Jeśli bohater zginie, artefakt pozwala go wskrzesić z 5 PW i pełną mocą dla wszystkich formacji atakujących.






Okruch Magmy/Magma Shard
Władca otchłani przejmuje 100% mocy od poległych oddziałów.



© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic: Clash of Heroes". Redakcja, kontakt