Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB




Kostur Elratha/Staff of Elrath
Kapłanka podczas szarży będzie zadawała więcej obrażeń wrogowi zamiast leczyć bohatera.






Skrzydlaty Hełm/Feathered Helm
Zmniejsza czas przygotowania Gryfów do ataku od 1 turę.






Królewska Korona/King’s Crown
Wezwanie uzupełnień nie kosztuje punktów ruchu.






Złota Włócznia/Golden Spear
Mury otrzymują zdolność pierwszego uderzenia, którą posiadają Włócznicy.






Święte Skrzydło/Blessed Wing
Anioł leczy równocześnie wszystkie szarżujące formacje do pełnej mocy zamiast robić to stopniowo.






Lwia Grzywa/Lion’s Mane
Połączone ataki otrzymują dodatkową premię 50% do mocy.






Święte Ostrze/Holy Blade
Szansa na trafienie krytyczne dowolnej z formacji atakujących bohatera zostaje podniesiona o 20%.






Korona Elratha/Crown of Elrath
Wskaźnik zaklęcia bohatera napełnia się dwukrotnie szybciej.






Pióro Feniksa/Phoenix Feather
Bohater po śmierci jednokrotnie wraca na pole bitwy z 25% maksymalnych PW.






Rycerska Zbroja/Knight’s Armor
Jednostki rycerzy zaczynają szarżę z pełną mocą.




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic: Clash of Heroes". Redakcja, kontakt