Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB




Zbroja Przyrody/Leaf Plate
Podnosi PW bohatera o 25%.






Łuski Smoka/Dragon Scales
Kałuże kwasu pozostawione przez smoki znikają jedną turę później.






Poroże Jelenia/Deer Antler
Formacje składające się z jeleni przeskakują nad wszystkimi murami wroga.






Silnie Korzenie/Golden Roots
Mury po zniszczeniu pojawiają się z powrotem z 1 PW.






Peleryna Mocy/Doubling Cape
Zwiększa premię ataku za połączenia o 50%.






Kostur Druida/Elder Staff
Zwiększa zdolność druida o 1 za każdą formację pozostającą w kombinacji z tym druidem.






Korzenie Wyczerpania/Treans Sap
Korzenie drzewców wysysają co turę dwukrotnie więcej PW od wrogiego bohatera.






Rękawice Winorośli/Vine Gloves
Mury regenerują się dwukrotnie szybciej.






Pierścień Życia/Ring of Life
Bohater po śmierci jednokrotnie wraca na pole bitwy i odnawia co turę 2% swoich maksymalnych PW po powrocie do życia.






Buty Prędkości/Boost Boots
Formacje atakujące otrzymują premię do mocy za każde pole przebyte po stronie przeciwnika.




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic: Clash of Heroes". Redakcja, kontakt