Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kastore
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Wszystkie podane statystyki są dla jednostek z maksymalnym poziomem (5) w wersji HD (niektóre jednostki posiadają inne statystyki w wersji na DS-a.)

Podstawowe

Jednostki zajmują 1 pole.


Szkielet/Skeleton
Atak9
Wytrzymałość3
Czas Ładowania2
Wykorzystują swoje czaszki jako maczugi, taranując nimi wszystko, co stanie im na drodze.


Zombie/Zombie
Atak8
Wytrzymałość2
Czas Ładowania2
Nawet najdrobniejsza rana zadana tymi szerokimi tasakami powoduje u przeciwnika wyniszczające zakażenie.


Pomroczniak/Ebon Guard
Atak10
Wytrzymałość3
Czas Ładowania3
Uzbrojone w ostre sztylety rytualne, jednostki te są najpotężniejsze spośród wszystkich podstawowych oddziałów Nekropolis.




Elitarne

Jednostki zajmują 2 pola.


Wampir/Vampire
Atak25
Wytrzymałość5
Czas Ładowania4
Wysysa krew z ciał przerażonych nieprzyjaciół i z jej pomocą regeneruje zdrowie twojego bohatera.


Upiór/Ghost
Atak25
Wytrzymałość5
Czas Ładowania3
Nieprzyjacielskie ataki wymierzone w nacierającego upiora będą wywoływały obrażenia, ale upiór będzie na nie nieczuły.




Legendarne

Jednostka zajmuje 4 pola.


Kościany Smok/Bone Dragon

Atak110
Wytrzymałość20
Czas Ładowania5
Pochłania bezczynne jednostki nieprzyjaciela i wykorzystuje ich wytrzymałość do wzmocnienia siły własnego ataku.


Mroczny Rycerz/Death Kinght

Atak105
Wytrzymałość24
Czas Ładowania6
Atakując, mroczni rycerze czerpią swą moc z oddziałów wroga.




Wiedźma/Wraith

Atak55
Wytrzymałość13
Czas Ładowania5
Powoduje natychmiastowy zgon każdej istoty, której tylko dotknie, łącznie z nieprzyjacielskim bohaterem.
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Clash of Heroes". Redakcja, kontakt