Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Wszystkie podane statystyki są dla jednostek z maksymalnym poziomem (5) w wersji HD (niektóre jednostki posiadają inne statystyki w wersji na DS-a.)

Podstawowe

Jednostki zajmują 1 pole.


Łowca/Hunter
Atak7
Wytrzymałość2
Czas Ładowania1
Najszybsza jednostka Sylvan, wypuszcza strzały po jednej turze.


Nimfa/Pixie
Atak5
Wytrzymałość2
Czas Ładowania2
Wyrzuca magiczny pył nimf, który czerpie siłę z liczby PM bohatera.


Niedźwiedź/Bear
Atak10
Wytrzymałość3
Czas Ładowania2
Dzicy i silni wojownicy lasu.




Elitarne

Jednostki zajmują 2 pola.


Druid/Druid
Atak21
Wytrzymałość5
Czas Ładowania2
Rzuca czar magicznego pnącza, które podnosi o 2 tury czas szarży każdej jednostki wroga, w którą uderzy.


Jeleń/Deer
Atak28
Wytrzymałość5
Czas Ładowania3
Wdzięcznie przeskakuje nad 1 rzędem wrogich murów.




Jednorożec/Unicorn
Atak26
Wytrzymałość6
Czas Ładowania2
Podczas szarży broni ochronną aurą siebie oraz sąsiednie kolumny.




Legendarne

Jednostka zajmuje 4 pola.


Drzewiec/Treant
Atak95
Wytrzymałość29
Czas Ładowania5
Na całym polu bitwy wyrastają pnącza, które wysysają co turę zdrowie wroga i przekazują je twojemu bohaterowi.


Szmaragdowy Smok/Emerald Dragon
Atak90
Wytrzymałość21
Czas Ładowania4
Rozsiewa po polu bitwy kwas. Jego kałuże zostają tam na 1 turę, uszkadzając każdą wrogą jednostkę, która ich dotknie.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic: Clash of Heroes". Redakcja, kontakt