Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Jednorożec


Na prawo od siedliska Druidów znajduje się elf. Pokonaj go, aby odblokować wejście do jaskini. W środku znajduje się trochę surowców i siedlisko Jednorożców.

Fechmistrz


W lokacji, w której znajduje się siedlisko Aniołów, udaj się na prawo do żołnierza stojącego pod posągiem anioła. Pokonanie go otworzy tajne przejście pod posągiem do lokacji z siedliskiem Fechmistrzów.

Wiedźma


Siedlisko Wiedź możemy znaleźć w jaskini, do której wejście znajduje się w lokacji z kultystami. Na południowym-wschodzie. Wejścia strzeże niezwykle potężny strażnik.

Czarnoksiężnik


Siedlisko tej jednostki również znajduje się w jaskini/kopalni. Wejście znajduje się w lokacji tuż przed szczytem góry. Aby się tam dostać tradycyjnie musimy pokonać strzegącego wejścia strażnika. W tym wypadku jest to Imp.

Feniks

Ostatnią ukrytą jednostkę możemy zdobyć poprzez pokonania strażnika na trzecim piętrze wieży.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic: Clash of Heroes". Redakcja, kontakt