Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB




Rękawica/Gauntlet
Pozwala chwytać i umieszczać mury w dowolnym miejscu pola bitwy.






Diadem Absorpcji/Absorb Circlet
Pochłania magię z usuniętych murów w ilości równej ich sile.






Szarfa Dżina/Djinn’s Sash
Zamrożone jednostki wroga rozsypią się na kawałki po ataku Dżina.






Różdżka Bojowa/Battle Wand
Pozwala rozpoczynać każdą bitwę z pełną mocą magiczną.






Bułat/Scimitar
Bezczynne jednostki wroga nie mają wpływu na atak miecza Rakszasy.






Złota Pięść/Golden Fist
Fala uderzeniowa Tytana całkowicie niszczy wrogie mury.






Kula Zniewolenia/Binding Orb
Zwiększa premię za kombinację o 50%.






Tarcza Many/Mana Shield
Ataki wroga oddziałują najpierw na wskaźnik zaklęcia, a dopiero potem na punkty wytrzymałości.






Pierścień Ożywienia/Revival Ring
Zapewnia wskrzeszenie raz na bitwę z 5 PW i pełnym potencjałem PM.






Klejnot Transformacji/Transform Gem
Magowie mogę się łączyć z innymi formacjami magów, bez względu na kolor tej formacji.



© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic: Clash of Heroes". Redakcja, kontakt