Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Figurki


Figurki sygnowane logiem Might & Magic: Clash of Heroes pojawiły się jako exlusive na rynku portugalskim i hiszpańskim w roku 2009. Wraz z premierą gry na NDSa została wydana specjalna edycja tej gry zawierająca (oprócz samej gry) 4 figurki wraz z odpowiadającymi im kartami i kulkami. Wraz z upływem lat figurki stawały się bardziej dostępne w innych krajach (Anglii, Francji), w roku 2014, za sprawą czasopisma Kaczor Donald, trafiły także do Polski.
Każdy blind bag zawierał jedną z trzydziestu figurek, odpowiadającą jej kartę, instrukcję (w języku hiszpańskim i portugalskim) oraz losową kulkę mocy (frakcja z kulki zazwyczaj nie odpowiadała frakcji figurki). Co ciekawe, poza wartością kolekcjonerską figurki te wraz z kartami mogą być użyte to rozegrania specjalnie zaprojektowanej gry.
Do zebrania dostępne są wszystkie jednostki, poza podstawowymi, a także piątka rodzeństwa, protagonistów Clash of Heroes.



Zasady gry karcianej

Przygotowania do gry

  • Każdy gracz musi mieć taką samą ilości kart.
  • Obaj gracze tasują swoje karty i umieszczają je zakryte.

  • Rozgrywka

    Skrzynia ze złotemKiedy każdy gracz powinien mieć talię z innej frakcji, ustawioną rewersem (tak żeby nie było widać co to za karta) do góry. Przed odsłonięciem karty musisz wybrać Atak (Moc ;P) lub Magię. Po podjęciu decyzji obaj gracze ciągną pierwszą kartę ze swojej biblioteki i przyciskają palcem (trzeba jakoś rozgrzać :P) okrąg odpowiadającym atakowi/magii i mówią swe wyniki. Dodatkowo, jeśli Twój wynik ataku/magii jest czerwony, możesz dodać wartość, która pojawia się przy logu Ubisoftu na figurce odpowiadającej owej karcie. I odwrotnie, jeśli ataku/magia jest niebieska, nie można dodać wartości z figurki. Ten kto wygra dostaje obie karty. Przygrywa ten kto pozostanie bez kart.

    Zasady gry figurkowej

    Pusta skrzyniaGracze umieszczają swoje armie naprzeciwko siebie, w odległości 1 metra od przeciwnika. Każdy gracz rzuca kulką w stronę armii przeciwnika, aby powalić możliwie najwięcej figurek przeciwnika. Jeśli twój przeciwnik strąci jedno z twoich stworzeń, nie możesz już korzystają z kulki związanej z tym stworzeniem.
    Jeżeli posiadasz wszystkie stworzenia tej samej frakcji, możesz rzucić kulką dwukrotnie. Jeżeli posiadasz wszystkie stwory danej frakcji, a także odpowiadającego im bohatera, możesz rzucić trzykrotnie. Pierwszy gracz, który przewróci całą armię przeciwnika wygra bitwę.



    Dostępne figurki

    WyglądNazwaOpisMocMagiaBonusFrakcja
    DruidPrzywódca lasów i dzikiej przyrody. Dzięki swojej magii, druidzi mogą oplatać wrogów szybko-rosnącymi roślinami.100600+100Sylwan

    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Might & Magic: Clash of Heroes". Redakcja, kontakt