Wszystkie podane statystyki są dla jednostek z maksymalnym poziomem (5) w wersji HD (niektóre jednostki posiadają inne statystyki w wersji na DS-a.)
Jednostki zajmują 1 pole.
Atak8Wytrzymałość2Czas Ładowania2
Atakuje wroga kującymi, magicznymi kulami.Atak14Wytrzymałość3Czas Ładowania2
Wystrzeliwuje magiczny pocisk, który zadaje duże obrażenia pierwszym szeregom wroga. Jego skuteczność maleje wraz z dystansem.Atak10Wytrzymałość3Czas Ładowania3
Potężny automat uzbrojony w śmiertelnie groźne bułaty.Jednostki zajmują 2 pola.
Atak29Wytrzymałość6Czas Ładowania4
Rzuca błyskawice, które przeszywają bezczynne jednostki wroga.Atak27Wytrzymałość6Czas Ładowania3
Atak Dżina zamraża na 3 tury wszystkie formacje, których dosięgnie. Zamrożone jednostki z łatwością mogą być rozbite innym atakiemJednostka zajmuje 4 pola.
Atak95Wytrzymałość21Czas Ładowania5
Uderzenie pozbawia wrogiego bohatera zarówno punktów wytrzymałości, jak i punktów magi.Atak110Wytrzymałość22Czas Ładowania6
Wytwarza falę uderzeniową, która rozprzestrzenia się po polu bitwy przeciwnika i niszczy połączone ze sobą mury.Atak115Wytrzymałość25Czas Ładowania5
Feniks znaczy swoją ścieżkę ogniem i jednokrotnie wskrzesza twoje formacje, jeśli te zginą podczas jego ataku.