Wszystkie podane statystyki są dla jednostek z maksymalnym poziomem (5) w wersji HD (niektóre jednostki posiadają inne statystyki w wersji na DS-a.)
Jednostki zajmują 1 pole.
Atak11Wytrzymałość3Czas Ładowania3
Dzięki swym zadzierzystym szponom, demony zadają największe obrażenia spośród wszystkich podstawowych oddziałów Inferna.Atak10Wytrzymałość3Czas Ładowania3
Natykając się na szeregi nieprzyjaciela, imp eksploduje, zadając obrażenia wszystkim otaczającym go oddziałom.Atak9Wytrzymałość3Czas Ładowania2
Najszybsze spośród podstawowych jednostek bojowych Inferna, piekielnego ogary są najlepszymi przyjaciółmi każdego bohatera.Jednostki zajmują 2 pola.
Atak37Wytrzymałość7Czas Ładowania4
Wystrzeliwuje 4 wybuchające kule piekielnego ognia, które mogę razić też oddziały znajdujące się w pobliżu wskazanego celu.Atak35Wytrzymałość7Czas Ładowania4
Wszystkie formacje zmor uderzają jednocześnie, niezależnie od pozostającego im jeszcze czasu szarży.Atak29Wytrzymałość7Czas Ładowania3
Uwalnia mroczną magię, która po trafieniu natychmiast rozprasza szeregi każdej nieprzyjacielskiej formacji, wprowadzając wchodzące w jej skład oddziały w stan bezczynności.Jednostka zajmuje 4 pola.
Atak105Wytrzymałość20Czas Ładowania5
Pozwala przejąć część mocy od poległych sojuszniczych jednostek.Atak115Wytrzymałość22Czas Ładowania5
Jedyną pamiątką po złowieszczym ostrzu Vorpala są płonące truchła powalonych przeciwników.