Wszystkie podane statystyki są dla jednostek z maksymalnym poziomem (5) w wersji HD (niektóre jednostki posiadają inne statystyki w wersji na DS-a.
Jednostki zajmują 1 pole.
Atak11Wytrzymałość3Czas Ładowania3
Najsilniejsi wojownicy ze wszystkich podstawowych jednostek Przystani.Atak9Wytrzymałość2Czas Ładowania3
Dzięki swym długim włóczniom potrafią pierwsi uderzyć przeciwnika.Atak8Wytrzymałość3Czas Ładowania2
Najszybsza jednostka Przystani, błyskawicznie wypuszcza zabójcze strzały.Jednostki zajmują 2 pola.
Atak32Wytrzymałość6Czas Ładowania4
Podczas szarży oddział chroniony jest tarczą o wartości 50% jego maksymalnej mocy.Atak22Wytrzymałość4Czas Ładowania4
Leczy twojego bohater podczas szarży, a następnie wyzwala potężne wyładowanie energii.Jednostka zajmuje 4 pola.
Atak115Wytrzymałość23Czas Ładowania6
Leczy ranione jednostki co turę swojej szarży, a następnie wypuszcza w stronę wroga potężne uderzenie świętego światła.Atak100Wytrzymałość21Czas Ładowania5
Gdy Gryf napotka silniejszą formację wroga, jego ostatnim ciosem jest Skok bitewny, który ma siłę 2x aktualnej mocy.Atak105Wytrzymałość27Czas Ładowania6
Na początku każdej tury Fechmistrz wbija swój oręż w ziemię, wysyłając falę uderzeniową w stronę kolumny przeciwnika.